.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا مانکن محجبه واقعا" قصد تیم داری دارد؟

یک ضرب المثل قدیمی می گوید که حرف مرد یکی است اما اینکه یک خانم در حالی که اصلا" هیچ شناختی از فوتبال نداشته و همچنان مصر به خرید یک تیم فوتبالی باشد بسیار تعجب آور می نماید.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی زینب امیر کمالی این روزها در حالی در ورزش ایران مطرح شده که هیچ کس وی را نمی شناخت چرا که وی از ورزش بیگانه بوده و حتی خودش در مصاحبه ایی گفته بود  که معروفترین ورزشکاران فوتبال ایران و جهان را نمی شناسد.
بحث خرید مالکیت تیم نساجی از سوی وی در طول چند وقت اخیر بسیار خبر ساز شد و این بانوی گمنام در عرصه ورزش یک شب به تیتر اول محافل ورزشی تبدیل شد.اگر چه وی موفق به خرید تیم نساجی نشده اما خبرهای دریافتی حکایت از عزم این بانو برای خرید تیم ملوان و یا صنعت ساری دارد.
زینب امیرکمالی که در عالم مد موفقیت هایی داشته در حالی قصد خرید یک تیم فوتبالی را دارد که عنوان داشته:به من پیشنهاد تیمداری شده است و برایم فرقی ندارد كه تیمم پرطرفدار باشد یا كم طرفدار. وقتی گفتم می‌خواهم تیمداری كنم، روی حرفم هستم و حتما تیمداری خواهم كرد.
 
او در پاسخ به این سوال كه امتیاز چه تیمی را خواهد خرید می‌گوید: «فعلا دارم به دو تیم ملوان و صنعت ساری فكر می‌كنم. در هیات مدیره شركت داریم فكر می‌كنیم كه آیا توان تیمداری را داریم یا نه.»
 
70 درصد از امتیاز باشگاه ملوان به استانداری گیلان داده شده كه استانداری هم این 70 درصد را به هدایتی اجاره داده بود. حالا با كنار كشیدن هدایتی از فوتبال، استانداری دنبال یك اسپانسر برای ملوان می‌گردد كه اصلا بعید نیست آن را به زینب امیركمالی بدهند.
حال باید دید که آیا مرغ زینب امیر کمالی یک پا داشته و او واقعا" قصد خرید یک تیم فوتبال را دارد و یا اینکه او با تیز بینی متوجه که بهترین راه برای مطرح کردن خود در عرصه ورزش مانورهایی این چنینی می باشد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جابر 20 دي 1391
شمال نيوز تو كه دست اندارانت اينقد ادعاي دينداري و انقلابي داريد اين كنار هم قرار دادن اين چنين الفاظ محجبه و مانكن چه مفهومي دارد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.